Rozhovor s Františkem Kaslem - podzim 2012

31.10.2012 22:15
Jak se máš a jaké jsi měl léto?
Léto jsem měl pracovní,sámá malta,beton apod.ale v krásné krajině a počasí také vyšlo.
 
Jak začala Tvoje spolupráce s Jakubem?
Na jeho prvním cd Až se ti bude jednou zdát z roku 1992.Ale na podiu s nim hraju od roku 1998, kdy jsem mu přivedl celou svoji kapelu.
 
Byli jste kamarádi i předtím, než jste spolu začali hrát?
Kamarádi jsme už byli .
 
Na jakou kytaru hraješ? Máš jen tu jednu nebo jich máš doma víc?
Mám jich víc ale na podiu nejraději používám černou Takamine.Nikdy mě nezradila.
 
Jakou hudbu posloucháš ve volném čase?
Ticho. Ale rád si pouštim gramofonové desky na gramofonu ale jsem trochu staromilec.
 
S kým by sis chtěl jednou zahrát?
Ani moc s nikým , nechci si kazit iluze.S Petrem Spáleným jsem si jednou s kapelou zahrál a bylo to fajn.
 
Jezdíte po celé republice,  kam se rád vracíš, kde se Ti hraje nejlíp?
Mám rád některá města kam se rád vracím ale jinak hraju rád všude tam,kam na nás přijdou lidi.
 
Je nějaká písnička z těch, které hrajete, kterou už nemůžeš ani slyšet? :-)
Bez komentáře.
 

Chceš něco vzkázat fanouškům?
Mějte nás rádi, mám vás taky rád.
 

Fando, moc Ti DĚKUJEME za rozhovor!