Rozhovor s Karlem Jakschem - podzim 2012

17.11.2012 22:43

 

Jak se máš a jaké jsi měl léto?
Mám se dobře,začali jsme hrát a mě to baví takže fajn.
Léto jsem měl pracovní ale mě to nevadí.

Jak dlouho hraješ u Jakuba a jak se Ti s ním hraje?
S Jakubem hraju od roku tuším 1999,stejně jako Fanda a Pavel.

Jaký je Jakub šéf?
Dobrý šéf,občas náročný ale to patří k věci.

Hraješ ještě s někým nebo jen s Jakubem?
Hraju ještě občas s Frantou  Kaslem,ale poslední dobou není moc čas na jiné projekty,snad časem .

Máš nějaký vzor, někoho, s kým by sis chtěl zahrát?
Chtěl bych si zahrát zase s mým tchánem,ale vzhledem k tomu že nás před třemi lety opustil to asi neklapne.

Jakou hudbu máš rád?
Chytrou,a dělanou upřímně.

Co děláš rád ve volném čase? Pokud nějaký máš :-).
Rád se podívám na sport,rád si zahraju,projedu se na motorce,jsem s dětmi a tak.

Kde se Ti nejlíp hraje, je nějaké místo, kam se vždycky rád vracíš?
Mě se hraje všude dobře,ale pokud si vzpomínám tak poslední roky je skvělá atmosféra v Českých Budějovicích,Pardubicích a Znojmě.
Pokud jsem na nějaké město zapoměl tak je to důsledek ztráty paměti.

Máš nějaký vzkaz fanouškům?
Přijďte a bavte se.

Moc DĚKUJEME!!!