Rozhovor s Martinem Krčem - podzim 2012

31.10.2012 22:42

Jak se máš a jak jsi prožil letošní léto?
Mám se výborně, s dětmi jsme prožili léto u Babičky na Moravě a u kamarádů na Slovensku.

Jak dlouho hraješ u Jakuba a jak se Ti s ním hraje?
Hraji u něj šest let a je příjemné hrát s dobrými lidmi.

Jaký je Jakub šéf?
V podstatě spravedlivý.

Živíš se jen hraním s Jakubem nebo máš i jiné zaměstnání?
Učím na Konzervatoři Jaroslava Ježka jazzový klavír, hraju na gospelových  workshopech, učím i soukromě a občas si zahraju jazz v různých uskupeních.

Proč jsi začal hrát zrovna na klávesy? Jak dlouho na ně hraješ?
Na klavír hraju od první třídy, dali mě na něj rodiče. Začal mě bavit když mi bylo tak dvanáct a objevil jsem kouzlo akordových značek.

Jakou máš rád hudbu, co posloucháš v soukromí?
V soukromí moc neposlouchám, za celý den mám hudby dost. Líbí se mi Chick Corea, Barry White, Slash, Muse, Paul Anka, je toho spousta.

Kdo je Tvůj vzor a s kým by sis rád jednou zahrál?
Herbie Hancock, ale hraje hudbu dost odlišnou od té, co hraju s Jakubem. Rád bych si zahrál s černošským sborem a kapelou moderní gospel.

Máš nějaký vzkaz fanouškům?
Choďte na naše koncerty, těšíme se na vás!

Martine, DĚKUJEME!!!