S Jakubem - léto 2012

08.10.2012 16:58

 

Jaké jsi měl léto?
Snažil jsem se odpočívat a věnovat rodině...

Máš rád motorky. Vyrazil jsi na nějaký výlet na motorce?
Byl jsem na motorce s kamarádem na Ostravsku, kde jsme s kámošem Badym sjezdili „něco“ Moravy, navštívili ostravskou pobočku „Hells Angels“. No a hurá na motorkách na „Chodské slavnosti“.

Petruška má za sebou první den ve škole. Vzpomínáš si na svůj první školní den? A jaký jsi byl školák – jedničkář, nebo jsi občas udělal i nějaký průser?
S Petruškou jsem byl jasně i ve škole, její první den ve škole jsem si nemohl nechat ujít… Já si ale opravdu nevzpomenu na svůj první den ve škole… Je to hrozně dávno…

V říjnu Ti vyjde nové CD. Prozradíš nám o něm něco?
Bude to moje první CD mluveného slova, „Neuvěřitelné příhody Jakuba Smolíka“. Jsou to historky nejen z muzikantského prostředí, ale i ze soukromí…

 

Jakou hudbu posloucháš ve volném čase? A máš nějaký oblíbený film nebo televizní pořad?
Hudbu poslouchám hlavně v autě a většinou z rádia. Filmů mám víc a rád se k nim vracím…

Budeš se ženit. Bude to velká svatba, nebo menší jen v rodinném kruhu?
To ještě nevím.

Chceš vzkázat něco fanklubákům?
Moc se na Vás těším na koncertech...To, že Vás mám, je pro mě ta nej, nej odměna. Moc si toho vážím…

Kubo, MOC Ti děkujeme za rozhovor!!